підписатись

Обробка... Обробка...
Orphus system
При використанні текстів або матеріалів сайту посилання на джерело обов'язкове.

Моча для двигуна

debenzun
Після того як один з наших колег заправився на заправці ТНК машина стала себе вести дуже дивно – на холостих обертах глохла, спрацьовував датчик детонації палива, “закоптились” свічки, тому потрібно було їх чистити. Пролунала ініціатива подзвонити в “штаб” агентів з якості за телефоном 8 800 5000 280.

Пролунав милий сонний жіночий голос, який попросив назвати номер заправки, дату покупки і номер чеку, на щастя в нас була повна інформація, оператор записала номер телефону і запевнила нас в тому, що “агент з якості” неодмінно приїде до нашого міста для зняття проби.

Нам передзвонили і уточнили наявність чеку. Через день нас попросили уточнити адрес заправки. На третій день подзвонив сам “агент”, який ледве знайшов нашу заправку. Пробу взяли на третій день. Після того ніхто не дзвонив 2 дні аж поки ми не подзвонили самі.

-Добрий день, агент взяв пробу бензину?

-Так, відповідь з лабораторії буде через тиждень.

-А з мого баку чому не взяли проби?

-Це не потрібно.

-А як Ви звірите бензин з проби агента з бензином що в баку мого автомобіля?

-Це не потрібно.

Славна Тернопільська область завжди вирізнялась своїми цінами на бензин. Якщо по всій Україні середня вартість 95-го 3.70 то в Тернополі 3.80, і далеко не треба їхати, варто тільки завітати до Хмельницька. Якщо в Україні ціни ростуть, то в цьому місті вони ростуть просто швидко, а падають з запізненням на дня 2-3. З іншого боку це можна спихнути на нестачу оперативної інформації, але цього часу достатньо щоб заробити декілька наднормових тисяч з кожної заправки. Математично споживачам різниця в 4-5 копійок ролі не грає, але якщо в середньому взяти розрахунок на 20 літрів то це додаткових 1 гривню з кожної заправки. Здається не суттєвим, але середньому одна заправка обслуговує біля 1000 автомобілів в день тому дуже просто порахувати наднормову виручку з кожної заправки, це не враховуючи основної виручки, яка нам не відома. Отож помножимо 1000 на кількість заправок в місті і отримаємо космічну суму надприбутку в день. Світова ціна на нафтопродукти дуже чітко прослідковується в Україні – в світі росте значить і в нас росте, нафтотрейдери завжди наводять цей вагомий аргумент, єдине що забувають згадати це маркування бензинів. Якщо в Англії для прикладу є брендовий бензин який має свою ціну, справжнє октанове число то в нас він просто бензин “догнаний” присадками, зазвичай відшаровані бензинові присадки. Вміст домішок бензину не повинен перевищувати 5% вмісту бензину інакше буде проходити процес детонації що дуже погано впливає на двигун. Цікаво, але враховуючи якість бензину в Сполучених Штатах Америки ціна їхнього бензину не дорожча від Українського, а навіть трохи дешевша.

В Україні фактично НЕ виготовляється бензину марки А-95, його отримують з бензину марки А-92 з додаванням феромарганцевої присадки. Де ж дівається той справжній брендовий 95-й бензин на якого так посилаються всі українські нафтотрейдери. Зовсім недавно деякі заправки міста тішили автолюбителів 95-м бензином марки “Євро”, може то і був той справжній бензин без присадок. Але який сенс був везти “продукт” з Європи для того, щоб продати його дешевше в Україні. Для прикладу якість бензину в Києві краща, а ціна нижче. Хто ж тоді ближче до Європи?Я заправив свою машину бензином коли відбувалось стрімке падіння цін то ледве виїхав на гірку за заправкою.

Від славнозвісної реклами про агентів з якості ТНК залишились тільки спогади. Найцікавіше те, що ніхто не скаже де заправляються самі агенти, але точно не на заправках ТНК.

Чим шкідлива детонація палива? Коли бензин не має достатнього запасу детонаційної стійкості то бензинова суміш загоряється до того як свічка запалить суміш в циліндрі. При детонації суміш не згоряє, а вибухає. Це дуже шкідливий фактор при експлуатації двигуна. В нас досі ніхто не перевірив наявність чеку. Тут спростовується міф з реклами про те, що агенти возять лабораторію з собою. Отож ніяких агентів немає, контролери і не більше. За час поки вирішували справу з тестами бензин вже давно виїздили. З якої партії контролери брали пробу залишається таємницею, адже отриманий папірчик свідчить про те, що бензин самий найкращий, про що з гордістю і повідомили нам працівники ТНК. А в машині довелось замінити свічки, прочистити форсунки, поміняти фільтр. Компанія ТНК не зобов’язана відшкодовувати ремонт автомобіля адже погана якість бензину не доведена. За тиждень доки проводилось тестування бензину закінчилась та сама партія, бензину в баку теж немає. До суду? В цьому випадку треба запастись терпінням, провести за свій кошт незалежне тестування бензину, провести експертизу, провести діагностику автомобіля, звернутись до служби захисту споживачів і напевне нічого не добитися цим шляхом. Доки будемо дозволяти лити в баки мочу доти будемо на ній їздити, а може ми на стадії створення нового палива – моча для двигуна.

Share to Google Buzz
Share to Google Plus
Share to LiveJournal
Share to MyWorld
Share to Odnoklassniki

Коментарі читачів (2)

  1. -1 +1 GSV says:

    У Франківську у нафти і газу зробили автомобіль-лабораторію, який здатний перевіряти якість палива за кілька десятків хвилин. Колись також заправився мочею, але нажаль правди так і не зміг знайти, через відсутність лабораторії у місті.

  2. -1 +1 олег +1 says:

    на укрнафті(синій)не заправлявся 2роки,бо кілька раз заправився і машина перестала тянути,а тепер,коли всюди ціни піднялись,вирішив зекономити 50коп на літрі-і “зекономив”-машина на 20л проїхала 180км замість привичних 210-220,+непланова заміна фільтра,+чистка інжектора,і два дні зіпсованого настрою і часу-їхав як на фірі,двигун детонував на холостих-аж кидало,і тяга впала на процентів 20…ужас!треба палити такі заправки!останнім часом заправляюсь на вог і окко,на мій погляд вог краще,хоча нікого не рекламую,всі вони “хімічать”і до справжнього бензину в Тернополі далеко…цікаво,хто де заправляється і на яких заправках бензин на ваш погляд кращий?

Коментуйте без реєстрації, запис справжніх даних потрібен для того, щоб ніхто інший не зміг скористатись Вашим підписом, а також щоб отримувати від нас повідомлення. Ваш перший коментар буде затриманий на перевірку, подальші коментарі провірятись не будуть. Жоден з коментарів до будь-якої статті не буде видалений навіть у випадку, якщо він буде написаний не в нашу користь, окрім випадків вживання в коментарі брудної не нормативної лексики, відвертої та наглої реклами будь-якої політичної сили.


CAPTCHA Image
Reload Image